.....
فونت دستنویس جدید یادگار

تا ۶۵٪ تخفیف نوروزی: بستهٔ ویژهٔ ۷ فونت به انتخاب شما + دانلود تقویم یک‌صفحه‌ای سال ۱۳۹۸

این هم آخرین پست سال ۱۳۹۷! پیشاپیش نوروز ۹۸ شما خوش و امیدوارم سال بعد بِه از امسال باشه واسه همه! در سال گذشته تعداد طرح‌های تخفیفی که در فروشگاه فونت سیاوش رایج بود به علت شرایطی که خودتون ازش اطلاع دارین کمتر شده بود. اما با این حال با این میزان افزایش قیمتها تا حدود ۳ یا ۴ برابر، همچنان مقاومت کردم و قیمت فونتها رو افزایش ندادم که این خودش یه تخفیف به حساب میاد وقتی هزینهٔ همه چیز از هاست و دامنه و… چندین برابر بالا رفته! باز با این وجود تو نوروز باید طرح تخفیفی گذاشت و من هم سعی کردم کاری کنم که نه سیخ بسوزه و نه کباب!

۷ فونت به انتخاب شما؛ تا ۶۵٪ تخفیف!

ممکنه بپرسین تا ۶۵٪ تخفیف یعنی چی؟ این دیگه بستگی به زرنگی و ذکاوت شما داره 😀 شما با خرید این بسته می‌تونین ۷ عدد فونت (هر فونتی) رو انتخاب کنین و از اونجا که قیمت فونتها متفاوت هست، هر چه فونتهای با کیفیت‌تری جزو ۷ فونت انتخابی‌تون باشه، تخفیفتون بیشتر می‌شه، تا جایی که می‌تونین به ۶۵٪ تخفیف برسین که یک فرصت فوق‌العاده‌ست. مخصوصن که معلوم نیست بعد از تعطیلات و در سال ۹۸ هم بشه در برابر افزایش قیمتها مقاومت کرد یا نه! اینم لینک خرید بستهیادتون نره که این بسته فقط تا ۱۶ فروردین در دسترسه.

فروشگاه فونت سیاوش - شهاب سیاوش - بسته ویژه تخفیفی نوروزی فونتها

دریافت بستهٔ ۷ فونت دلخواه با ۶۵٪ تخفیف!

اینم ببین »»  فونت دست نویس سیاوش یادداشت در ۲ وزن (+لاتین)

تقویم یک‌صفحه‌ای سال ۱۳۹۸

یک هدیه هم مثل هر سال داریم و اونم یک تقویم یک‌صفحه‌ای هست که ایده‌ش رو از یه تقویم خارجی گرفتم و بعد نشستم و تبدیلش کردم به گاهشمار خودمون. ماه‌ها در بالا هستن و روزها در سمت راست. کافیه که محل تقاطع روز و ماه رو پیدا کنین و معلوم می‌شه که چه روزی از هفته‌ست. جالبه مگه نه؟ 😉 راستی تعطیلات هم بالا و پایین هر ماه به عدد نوشته شده. این تقویم در ۲ اندازه برای چاپ به صورت رایگان ارائه می‌شه:

  • اندازهٔ A4 که قسمت بالاش طرحی از تمام فونتهای سیاوش رو داره.
  • اندازهٔ A5 که فقط تقویمه.

می‌تونین این فایلها رو در ابعاد قابل چاپ از طریق این دکمه‌های پایین دانلود کنین. کاغذ دیواری یا همون wallpaper فونتها رو هم همین‌طور. اگه تقویم‌ها رو چاپ کردین و به دیوارتون زدین یا روی میزتون گذاشتین، یه عکس ازش بگیرین و برام بفرستین 😀

شهاب سیاوش - تقویم یک صفحه ای سال ۱۳۹۸

دانلود فایل تقویم سال ۱۳۹۸ (A5)

شهاب سیاوش - تقویم سال 1398

دانلود فایل تقویم سال ۱۳۹۸ (A4)

شهاب سیاوش - فونتهای فارسی و لاتین و دستنویس و خوشنویسی و چند رنگ سیاوش

دانلود فایل کاغذ دیواری فونتهای سیاوش (A5)

اینم از سال ۱۳۹۷ که در اون فونتهای چند رنگ فونت‌بال، فارسی و لاتین رویای سنگین، دستنویس یادداشت، چند رنگ گلیچ و خوشنویسی سیاه‌ثلث و رنگین‌ثلث عرضه شد. با فونتهای سیاوش همراه باشین تو سال بعد برای داشتن فونتهای هیجان‌انگیز دیگه 😉

اینم ببین »»  فونتهای خوشنویسی سیاوش سیاه‌مشق و رنگین‌مشق!
فونت متن و تیتر آستانه