.....
فونت دستنویس جدید یادگار

شرایط خرید فونتهای سیاوش

تعریف محصول:

تمام محصولات این فروشگاه که فونتهای فارسی و لاتین هستند، در قالب فایل‌های دیجیتالی قابل نصب (ttf و otf) بر روی کامپیوترها عرضه می‌شوند. (همچنین بهره بردن از فونتهای سیاوش در وب با نسخه‌های woff و woff2 برای همهٔ فونتها به جز فونتهای «چند رنگ» امکان‌پذیر است.)

تعهدات خریدار:

خریدار به کسی گفته می‌شود که با وارد کردن نام و نام خانوادگی و ایمیل و شمارهٔ موبایل صحیح یک یا چند محصول را از فروشگاه به صورت آنلاین و از درگاه بانک ملت خریداری می‌کند. از آنجا که فایلها پس از تراکنش موفق از طریق ایمیل برای خریدار ارسال می‌شوند، وارد کردن هر گونه اطلاعات نادرست در صفحهٔ خرید (مانند نشانی ایمیل) باعث عدم دریافت محصول خواهد شد.

همچنین خریدار موظف است توضیحات مربوط به هر فونت یا بستهٔ تخفیفی که شامل تصاویر، اطلاعات تکمیلی و شرایط استفاده می‌باشد را مطالعه کرده و با دانستن آنها اقدام به خرید کند. فروشنده در قبال هر گونه نارضایتی احتمالی خریدار از فونتها پس از اتمام تراکنش مسئولیتی ندارد.

تعهدات فروشنده:

فروشنده موظف است که (نهایتا) ظرف چند ساعت پس از دریافت تراکنش، فایل یا فایل‌های خریداری شده را به ایمیل خریدار ارسال کند. در صورت بروز هر گونه مشکل امکان تماس با فروشنده در صفحهٔ تماس با من وجود دارد.
اطلاعات شخصی خریدار توسط فروشنده به هیچ فرد یا گروه دیگری واگذار نشده و تنها جهت شناسایی و ارسال محصولات استفاده می‌شود.

شرایط خرید:

فونتهای این سایت همگی مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شوند و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آنهاست که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست. برای استفاده از این فونتها هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونتها نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونتها برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این سایت و صفحات آن و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

تعداد کاربران مجاز به استفاده:

چنانچه خریدار تمایل دارد که فونتها را به همراه یک دوست یا همکار دیگر نصب کرده و هر دو آنها را به کار بگیرند و یا عضوی از یک تیم طراحی می‌باشد که این تیم قرار است همگی از فونت(ها) استفاده کنند، بر اساس شرایط گفته شده در بالا باید به تعداد کاربران استفاده کننده، یک نسخه از فونت(ها) را خریداری کند. بدیهی‌ست که جدا از بحث قانونی و اخلاقی، جلوگیری از کپی شدن و انتشار فونتها لازمهٔ ادامهٔ کار چنین فروشگاهی‌ست.

فونت متن و تیتر آستانه