.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت اختصاصی رئالیتی شوی شبهای مافیا

خب اینم اون فونت اختصاصی سورپرایزی بود که راجع بهش گفته بودم. این فونت که به طور اختصاصی و از روی فونت سیاوش بالب برای رئالیتی‌شوی پُرطرفدار این ماه‌ها یعنی شبهای مافیا ۲ طراحی شده، اینجا به طور رسمی برای خرید و دانلود دوستداران این سریال ارائه میشه 😀 داستان از اینجا شروع شد که وقتی آقای سینا دوراندیشان برای شبهای مافیا ۱ چند تا از فونتهای سیاوش (یادداشت، بالب و میترا دفرمد) رو برای تیزرها و تیتراژ سریال انتخاب کردن، پیشنهاد دادن که برای مجموعهٔ دوم یک فونت اختصاصی برای شبهای مافیا داشته باشیم که نتیجه شد این 😉 این فونت تا ۱۳ فروردین ‍۱۴۰۰ با ۳۰٪ تخفیف ویژه عرضه می‌شه.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۶۰٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

اینم ببین »»  فونت فارسی جدانویس سیاوش ایما

شما می‌تونین با داشتن این فونت، طراحی‌های مرتبط با این سریال از جمله پستهای بلاگ و سایت و همچنین نوشته‌های هوادارانهٔ خودتون رو دقیق و کاملن مشابه نوشتار رسمی این مجموعه دربیارین. همین‌طور داشتن این فونت که یه ساختار در هم رفته و از شکل افتادهٔ نسخ فارسی داره، تو پروژه‌های خیلی زیادی می‌تونه به کارتون بیاد. فونت شبهای مافیا به طور رسمی و قانونی فقط از این سایت قابل خریداریه و مثل بقیهٔ فونتهای این فروشگاه، کپی و عرضه و انتشار اون به هر طریقی غیر از خرید از دامنهٔ sfonts.ir غیرقانونی و غیراخلاقیه و مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شه. این هم تصاویری از فونت اختصاصی «شبهای مافیا» که برای سری دوم این مجموعه طراحی شد:

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۲ فرمت ttf و otf با هزینهٔ کمتر از نصف پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین باز هم از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونتها مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شوند و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آنهاست که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونتها هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونتها نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونتها برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۴۰٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت فارسی و لاتین سیاوش رویای سیاه

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه