.....
فونت دستنویس جدید یادگار

Astaneh Persian Arabic Font: Super Clean and yet Sophisticated!

Super clean, yet sophisticated! Astaneh with its 2 weights brings a modern and clean sans serif Persian Arabic typeface to life! Astaneh text and headline font which already got professional typographers, lay-out and book designers’ attention as well as some of the most recognizable publications in Arabic Persian communities, are here!

Looking for a modern and sophisticated Arabic font for your next design project? Look no further! This font is a clean and versatile sans-serif typeface that brings a fresh take on traditional Arabic Naskh calligraphy. With two weights available, Astaneh is perfect for both text and headline use. Its clean lines and modern design make it perfect for contemporary projects, while still maintaining the beauty and intricacy of traditional Arabic calligraphy. Get Astaneh and use it for your creative poster, logotype, business card, banner, book cover,… projects.

Contact me for 20% off! Buy from MyFonts

Here, you can see some pictures of them. Beware! If you look at them long enough, you would want to buy them! 😉

دیدین چی شد؟ رسیدیم به شب یلدای ۹۹! 😀 همیشه شبهای یلدا فونت داریم و این بار چی براتون آماده کردیم؟ البته که فونتهای متن و نوشتار آستانه! 😉 بعد از معرفی و عرضهٔ فونتهای متن هزاره که خوشبختانه مورد تایید و استقبال اهالی چاپ و نشر و طراحان حرفه‌ای قرار گرفت و فونتهای سریف فارسی به حساب می‌اومدن، حالا فونتهای جدید آستانه سنس‌سریف و تر و تمیزن.

چرا آستانه؟ چون همون‌طور که گفتیم در شب چلهٔ سال ۹۹ هستیم و در آستانهٔ زمستان ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰! و دلیل دیگرش هم این که باید یه واژهٔ فارسیِ هم‌وزن با هزاره می‌شد 😀 فونتهای آستانه دید نوین و مینی‌‌مالی به حروف فارسی دارن و طراحی‌شون با نوعی ادغام بصری و ترکیب ساختاری دو فونت برتر بی‌زائدهٔ معروف فارسی یعنی ترافیک و رویا بوده. ساختار کلی حروف تغییر و بهبود داده شدن و به طور کلی این تغییراتی که ممکنه به چشم غیرحرفه‌ای‌ها نیاد، یک سری ظرافت‌های خاصی با خودش همراه داره که فونتهای آستانه رو بهترین انتخاب برای اهلِ فن می‌کنه. در ادامه در تصاویر می‌بینیم که چطور هر ۲ وزن فونت آستانه به طور کامل با فونتهای ترافیک و رویا تفاوت و در عین حال از اونها الهام گرفتن:

شهاب سیاوش - فونت متن سیاوش آستانه در ۲ وزن (+لاتین)

خب حالا که از علت نامگذاری و نوع و دلیل طراحیش گفتیم، بریم سراغ تصاویری از خود فونت. یعنی فونتها! هم نسخهٔ معمولی و رگولار که بهترین انتخابه برای نوشتارهای کتاب، مجله، روزنامه و متون ریز و البته می‌تونه به بعنوان وب‌فونت استفاده بشه در سایتها و بلاگها و اپلیکیشنها و همین‌طور نسخهٔ ضخیم یا بولد که علاوه بر استفاده‌های نسخهٔ معمولی برای طراحی جلد کتاب و پوستر و لوگوتایپ و بنر و هدلاین و تیتر کاربرد داره. با داشتن این فونتها می‌تونین بارها و بارها ازشون در پروژه‌های مختلف طراحی از کوچیک تا بزرگ به کارشون بگیرین و هزاران بار ازشون استفاده کنین و مطمئن باشین که هیچ جا نمیرن و همیشه براتون می‌مونن 😉 پس تصاویری از هر دو نسخه رو با هم ببینیم:

اینم ببین »»  فونتهای خوشنویسی سیاوش سیاه‌ثلث و رنگین‌ثلث!

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
متن و نوشته‌های کوچک و ریز، کتاب، مجله، روزنامه، عناوین و تیتر‌ها، وب، پوستر، تایپوگرافی، لوگو و بنر، کلیپ و تیزر
رسمی، استاندارد، مخصوص نوشتار و متن و تیتر

Contact me for 20% off! Buy from MyFonts

فونت متن و تیتر آستانه