.....
فونت دستنویس جدید یادگار

لوگوتایپ لاتین و فارسی برای Laton Med و آرمین تجهیز فارمد پارس

همون اولش با دیدن نمونه طرح‌هایی که قبل از من براشون زده بودن و با تمام احترام برای بقیه طراحا خیلی داغون بود، جوری که سفارش‌دهنده هم کلافه شده بود، معلوم شد که یه طرحی می‌خوان که دایره توش باشه و عنوان شرکت بره توش! 🙂

از اونجایی که این شرکت چندین شعبه داره در داخل و خارج، دو بار و با ۲ اسم ثبت کردن برندشون رو. یه بار تو استرالیا و یه بار تو ایران. اول من لوگوی لاتینش رو زدم که عنوان برندش بود Laton Med که از مونوگرام O استفاده کردم با یه فرم ۳ بعدی و رنگهای سبز و آبی که متناسب با تجهیرات پزشکی و دارویی هست. نتیجه شد این که با همون چند تا اتود اول باهاش موافقت شد:

شهاب سیاوش - لوگوی Laton Med

بعد یه مدت بعدش، لوگوی فارسیش رو هم خواستن (لطف داشتن به من) که با توجه به قوانین مسخرهٔ ثبت نام شرکت تو ایران، مجبور شدن این اسم ۵ سیلابی رو انتخاب کنن: آرمین تجهیز فارمد پارس!

یه مشکل این بود که من موقع طراحی لوگوی لاتین نمی‌دونستم چنین چیزی هم در کاره و مورد بعدی اینه که خب تو فارسی ما راحت مخفف نمی‌کنیم، چون بعدن کلمه هیچ معنی‌ای نمیده: آتفپ! پس باید همهٔ عبارت رو نوشت و اینجا بود که کلی اتود رفت و آمد کرد تا بالاخره به این که می‌بینین رسیدیم. خب من طرفدارش نیستم خودم زیاد، ولی با توجه به شرایط و کل قضایا این بهتر بود خلاصه:

شهاب سیاوش - لوگوی آرمین تجهیز فارمد پارس

راستی آرمین رو خودشون خواستن در کانون توجهات باشه 🙂

اینم ببین »»  اوراق اداری برای دپارتمان بهره‌وری نخبگان - واحد حکمت‌طب

فونت متن و تیتر آستانه