.....
فونت دستنویس جدید یادگار

حضور در چهارمین کتاب سال گرافیک دانشجویی نشر رسم

سری کتابهای گرافیک دانشجویی ابتکاری از نشر رسم بودن که ایده‌شون برای اولین بار توسط این انتشارات مطرح شد. روال این طور بود که فراخوانی داده می‌شد و از دانشجویان طراحی و گرافیک خواسته می‌شد که کارهای پوستر، لوگو، تصویرسازی، جلد کتاب، فونت و… رو ارسال کنن و بعد از داوری و تایید نه تنها کارشون به رایگان چاپ می‌شد بلکه می‌تونستن کتابها رو به رایگان یا با تخفیف بالا دریافت کنن. بعید می‌دونم هنوز که هنوزه هیچ انتشاراتی چنین سخاوتی به خرج داده باشه.

اگه درست یادم باشه من به دورهٔ اول و دوم و سوم نرسیدم اما در دورهٔ چهارم با ۶ پوستر حاضر بودم. پوسترهایی که تو همین سایت گذاشتمشون. بهار ایرانی، گود ۵۰×۷۰، دوسالانهٔ گرافیک تهران و نسل دیجیتال. بر روی لینکهای سبز کلیک کنین و می‌تونین پوسترها رو ببینین.

اینم تصویری از صفحهٔ کتاب که پوسترهای من توش جا خوش کردن 😉

شهاب سیاوش - حضور در چهارمین کتاب سال گرافیک دانشجویی نشر رسم

چهارمین دورهٔ کتاب سال گرافیک دانشجویی در چند جلد منتشر شده بود و من در دو جلد پوستر و هنرمندان حاضر بودم. کتاب هنرمندان اطلاعات و رزومهٔ مختصری از هنرمندهای حاضر در کتاب رو در خودش داشت. بعد از اینکه ایدهٔ‌ نشر رسم میون دانشجوها و طراحای گرافیک جا باز کرد بقیهٔ انتشاراتی‌ها هم یاد گرفتن و همین کار رو با گرفتن پول و فروختن کتابها به ملت کپی کردن. 😡

شهاب سیاوش - حضور در چهارمین کتاب سال گرافیک دانشجویی نشر رسم

اینم ببین »»  اسامی برندگان قرعه‌کشی نوروزی «فروشگاه فونت سیاوش»

فونت متن و تیتر آستانه