.....
فونت دستنویس جدید یادگار

کارت پستال‌های نوروزی سال ۱۳۸۶

این فراخوان و کارهایی که براش ارسال شد و حتی کار خودم، همه و همه جزو خاطرات لذت‌بخش دوران فراخوان‌های سایت رسم هست. اواخر سال ۱۳۸۵ بود که فراخوان پوسترهای نوروزی منتشر شد. یه تعدادی از کارت پستال‌ها هم بعدن انتخاب و به صورت کارت-پوستر چاپ می‌شدن که خب خیلی باحال بود در نوع خودش. یک جور گردهمایی نوروزی طراحان گرافیک بود. این نکته رو هم فراموش نکنیم که تو اون سالها، فراخوان دادن و کتاب و پوستر و اینها چاپ کردن واقعن روال نبود و بعدها بود که همه کم‌کم یاد گرفتن و شروع کردن به انجام دادن این کارها.

هنرمندای جوان و با سابقه هم تو این فراخوان شرکت کردن. من هم یک اثر فرستادم که در فوتوگالری‌های سایت رسم به نمایش در اومد و خودم هم ازش راضی بودم و هستم. ولی به عنوان کار نهایی که چاپ شه به عنوان کارت-پوستر انتخاب نشد. البته کارهای برگزیده همه خوب و تر و تمیز بودن.

این پوستر یا کارت پستال یا کارت-پوستر من هست:

شهاب سیاوش - کارت پستال نوروزی ۱۳۸۶

همون طور که می‌بینین، یه هفت‌سین رنگی توش داره با رنگای سیاه، سرخابی، سرمه‌ای، سیان، سبز، سرخ و سفید. تعداد «سین»‌ها هم ۷ تا هست. اون بالا هم که «سال نو مبارک» و اسم من هست و امضای قدیمیم و کلمهٔ «هفت» رنگی منگی که با کلمه‌های پایینش می‌شه «هفت سین» و «هفت رنگ». فونت پایین و عدد ۸۶ که زر هست. فونت متن‌های بالایی کار خودم هست و اسم فعلی‌ش SI47ASH_Ruby Bold. ترکیب رنگشم دوس دارم، مخصوصن سبزها رو. یه مدت هم اون سالها علاقهٔ خاصی به این طیف قهوه‌ای داشتم و کجاشو دیدین؟ تمام سایتم اون موقع HTML و کاملن قهوه‌ای بود!

اینم ببین »»  پوستر، کارت دعوت و بنر برای نمایشگاه تصویرسازی «روی پاهای خودم»

فونت متن و تیتر آستانه