.....
فونت دستنویس جدید یادگار

تخفیف ویژه و بخت‌آزمایی فونتی به مناسبت ۳ سالگی عرضهٔ فونتها، عبور از ۱۵۰۰ فروش و ۷۰۰ خریدار!

چه خبرا؟ هیچی! ۳ ساله شدیم! 😀 البته این سایت حدود ۱۰ ساله که فعاله و فونتها هم بعضیاشون سابقهٔ بیشتر از ۳ سال دارن. اما عرضهٔ اونها در این سایت و فروشگاه فونت سیاوش از ۳ سال پیش شروع شد. اینم اضافه کنم که اوایل فقط چند تا فونت موجود بود و الان بیشتر از ۵۵ فونت قابل دریافت هستن 😉 از خوشنویسی و دستنویس تا تیتر و «چند رنگ». تنها فونتهای «چند رنگ» فارسی در واقع. و خبر هیجان‌انگیز دیگه اینه که همزمان با این سالگرد حالا از مرز ۱۵۰۰ فروش گذشتیم و بیشتر از ۷۰۰ طراح و هنرمند فونتهای سیاوش رو خریداری کردن. از همه ممنونم و این رو هم اضافه کنم که تعداد فونتهای عرضه شده در ۲ سال اخیر رشد بسیار بالایی داشته و به همین دلیل تعداد فروش و دوستداران فونتها هم رشد داشته.

خب حالا با این همه مناسبت خوب که نمی‌شه هیچ کاری نکرد! میشه؟ 😀 پس ما چند تا خبر خوب داریم که امیدواریم شما هم با خوندنشون هیجان‌زده بشین. یکی‌یکی بریم سراغشون ببینیم چه خبره و چی به چیه؟

فروشگاه فونت سیاوش - تخفیف ویژه و بخت‌آزمایی فونتی به مناسبت ۳ سالگی عرضهٔ فونتها، عبور از ۱۵۰۰ فروش و ۷۰۰ خریدار

تخفیف برای همهٔ فونتها!

اولین خبر اینه که به مناسبت ۳ سالگی و ۱۵۰۰ و ۷۰۰ تایی شدنمون همهٔ فونتها حتی اونهایی که تخفیف تعداد دارن به مدت ۱۰ روز ۱۵٪ تخفیف خواهند داشت! 😮 می‌تونین این تخفیف رو با وارد کردن کد 3years در صفحهٔ پرداخت هر کدوم از فونتهای این سایت دریافت کنین. پس همین الان برین و فونتهای مورد پسندتون رو انتخاب کنین که این مدت تمدید نمی‌شه. تازه یه فونت جدید هم همین امروز معرفی شده که اون رو هم می‌تونین مثل بقیهٔ فونتها تا ۷ آبان ماه با ۱۵٪ تخفیف دریافت کنین. اسمش هم هست: «سیاوش تیره‌گرد».

دانلود فونتها با ۱۵٪ تخفیف

فروشگاه فونت سیاوش - تخفیف ویژه و بخت‌آزمایی فونتی به مناسبت ۳ سالگی عرضهٔ فونتها، عبور از ۱۵۰۰ فروش و ۷۰۰ خریدار

بخت‌آزمایی فونتی!

برای اولین بار امسال به جای یه بستهٔ تخفیفی عادی، یه بستهٔ تخفیفی بخت‌آزمایی داریم! 😀 خب یعنی چی؟ خیلی ساده‌ست. با دریافت این بسته شما در هر حالتی برنده‌این و تخفیف دریافت می‌کنین! فقط بر اساس شانس و بختتون این تخفیف می‌تونه تا ۹۵٪ هم بالا بره! 😮 روش کار این طوره که شما بسته رو خریداری می‌کنین و جایزهٔ شما می‌تونه ۳ حالت داشته باشه. شما فقط ۳۹۰۰۰ تو‌مان پرداخت می‌کنین، اما ممکنه ۳، ۱۰ یا تمام فونتهای سیاوش رو برنده بشین! بله! تمام فونتها به ارزش تقریبی ۷۵۰٫۰۰۰ تو‌مان! این ۳ بسته اینها هستن:

  • ۳ فونت به انتخاب خودتون – تخفیف تقریبی: ۱۵٪ تا ۴۰٪ بسته به فونتهای انتخابی‌تون – احتمال دریافت جایزه: ۸۵٪
  • ۱۰ فونت به انتخاب خودتون – تخفیف تقریبی: ۶۰٪ تا ۸۰٪ بسته به فونتهای انتخابی‌تون – احتمال دریافت جایزه: ۱۰٪
  • تمام فونتهای سیاوش (۵۶ عدد فونت) – تخفیف قطعی: ۹۵٪ – احتمال دریافت جایزه: ۵٪

بعد از اتمام تراکنش و خرید، نوع بستهٔ شما توسط نرم‌افزار قرعه‌کشی انتخاب و نتیجه به شما ایمیل می‌شه تا فونتهاتون رو انتخاب کنین و یا اگر برندهٔ همه فونتها شدین تمام ۵۶ فونت برای شما ایمیل خواهد شد! 😮 😀

ورود به بخت‌آزمایی دریافت همهٔ فونتها!

امیدوارم از این پیشنهادهای ویژهٔ سالگرد خوشتون اومده باشه. اگه سوال یا پیشنهادی دارین از اینجا می‌تونین با من در میون بذارین.

فونت متن و تیتر آستانه