.....

نوروز ۱۴۰۰ با ۳۰٪ تخفیف برای تمام فونتهای سیاوش، دانلود رایگان کتاب رباعی‌فونت و یک فونت اختصاصی!

خب اینم نوروز ۱۴۰۰! اینم سالی که همه گفتن آخر قرنه ولی خب در واقع نیست! آخر قرن وقتیه که سال ۱۴۰۰ خودش تموم بشه 😀 اما جدا از اون نوروز و سال نو که هست. پس ما تخفیف داریم! سین هشتم سفره‌هامون فونتهای سیاوشه با ۳۰٪ تخفیف. بشتابید که فقط تا جمعه ۱۳ فروردین وقت دارین با کد 2580 از این تخفیف استفاده کنین.

این کد تخفیف فقط در سایت فروشگاه فونت سیاوش به نشانی sfonts.ir قابل استفاده است.

شهاب سیاوش - نوروز ۱۴۰۰ با ۳۰٪ تخفیف برای تمام فونتهای سیاوش، دانلود رایگان کتاب رباعی‌فونت و یک فونت اختصاصی!

ویژگی کد تخفیف امسال:

فرق این کد اینه که شما حتی می‌تونین از این کد روی بسته‌های تخفیفی هم استفاده کنین! یعنی تخفیف در تخفیف! تا به حال هیچ‌وقت چنین شرایطی نداشتیم که خب با خودم گفتم یه بار که ۱۴۰۰ بار نمی‌شه 🙂

 

دیگه چی؟

تا حالا اگه پیگیر صفحهٔ اینستاگرام فونتها و یا بقیه شبکه‌های اجتماعی فونتهای سیاوش بودین، متوجه شدین که کتاب جدید من با عنوان «رباعی‌فونت» به تازگی منتشر شده. این کتاب در حال حاضر نسخهٔ دیجیتالش عرضه شده و شما می‌تونین این کتاب که مجموعهٔ تایپوگرافی‌های من بر اساس ۴۷ رباعی خیام با ۴۷ تا از فونتهای سیاوش هست و در عین حال یک جوری «کاتالوگ فونتها» هم به حساب میاد رو تا ۱۳ فروردین به رایگان دانلود کنین! تو این کتاب تمام فونتهای سیاوش معرفی شدن و شما همیشه می‌تونین به لینک دانلودشون دسترسی داشته باشین.

شهاب سیاوش - نوروز ۱۴۰۰ با ۳۰٪ تخفیف برای تمام فونتهای سیاوش، دانلود رایگان کتاب رباعی‌فونت و یک فونت اختصاصی!

یه فونت جدید هم داریم…

که البته حالت سورپرایزی داره و باید یه چند روزی صبر کنیم تا بتونم معرفیش کنم! در سال جدید به این صفحه یا سایتهای فونتهای سیاوش مراجعه کنین تا از این فونت جدید اختصاصی باخبر بشین!