.....

جشنوارهٔ نوروزی ۹۹: اولین فونتهای متن و تیتر سیاوش، ۴۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف با اشتراکهای برنزی، نقره‌ای و طلایی + دانلود رایگان تقویم تایپوگرافیک ۱۳۹۹

خب بالاخره سال ۹۸ تموم شد! چه سالی! از فروردین تا اردیبهشت و از آبان تا دی و همین اسفند و ماجرای کرونا! خب امیدوارم که همهٔ شما الان «در خانه می‌مانیم» رو رعایت کرده باشین و حسابی از این چیزایی که قراره تو این پست بنویسم لذت ببرین! 😀 بی‌مقدمه و داستان اضافی بریم سراغ جشنواره نوروزی امسالِ فونتهای سیاوش:

نخستین فونتهای متن و تیتر سیاوش 🤩

اینقدر دوستان از هر گروه و دسته و از توئیتر و اینستاگرام تا تلگرام و ایمیل مدتها بود به من می‌گفتن که چرا یه فونت متن طراحی نمی‌کنی که شمارش از دستم در رفته. بالاخره گفتم امسال باید برای نوروز فونت متن داشته باشیم. پس این شما و این هم فونتهای هزاره که برای اولین بار برای دریافتشون نیاز به لایسنس هست. اما نگران نباشید، هر دو فونت و تمام لایسنسها تا ۱۳ فروردین ۳۰٪ تخفیف نوروزی دارن! اینجا راجع به این فونتها نمی‌نویسم چون توی پست خودشون راجع بهشون توضیح دادم.

 

 

معرفی اشتراکهای برنزی، نقره‌ای و طلایی 🔥

امسال برای اولین از طرحهای جدید رونمایی شده و اونها هم همون اشتراک یا Subscription هستن. به این معنا که شما یکی از این اشتراکها رو انتخاب می‌کنین و از مزایاش بهره‌مند می‌شین بدون این که برای خود فونتها به طور تکی مبلغی پرداخت کنین! به عنوان مثال اشتراک طلایی به شما امکان انتخاب ۱۰ فونت دلخواه از بین تمام فونتهای سیاوش رو میده و همین‌طور هر ۲ فونت‌پلاس سیاوش رو هم به رایگان دریافت می‌کنین که به عبارتی رو هم رفته می‌شه تخفیفی تا ۵۰٪ قیمت اصلی فونتها! 😮 اگه اشتراکهای دیگه هم بخواین می‌تونین طرحهای نقره‌ای یا برنزی رو انتخاب کنین. این فرصت رو از دست ندین که بهترین پیشنهادیه که تا حالا داشتیم.

و البته تقویم رایگان سال ۹۹ 🌼

امسال هم مثل پارسال تقویم یک‌صفحه‌ای سال نو داریم. نسخهٔ امسال البته به طور کامل متفاوته و از فونتهای چله، رویای سیاه و رویای سنگین پلاس در طراحیش استفاده شه. این روزها که در خونه می‌مونیم می‌تونین این فایل رو به رایگان در ابعاد A4 دانلود کنین و بزنین به دیوار خونه‌تون 😀 به هر حال تقویم لازم میشه دیگه. این تقویم هم مثل پارسالی خیلی مینی‌ماله و اینجوریه که روزای هفته توش نوشته نشده، اما هر جمعه با حرف ج مشخص شده و تعطیلات هم رنگی هستن. اگه دوست داشتین بعد از پرینت یه عکس باهاش بگیرین و صفحهٔ اینستاگرام فروشگاه فونت سیاوش sfonts.ir@ رو تگ کنین و بذارین استوری‌تون تا شانستون رو برای دریافت یکی از فونتهای به کار رفته تو این گاهشمار به رایگان امتحان کنین 😉 راستی یه نسخهٔ سیاه و سفید هم گذاشتم برای اونها که شاید تو خونه‌شون پرینتر رنگی ندارن و می‌خوان خلاصه هر جور شده یه تقویم سال ۹۹ داشته باشن:

دانلود گاهشمار تایپوگرافیک ۹۹

این همه از جشنوارهٔ امسال. امیدوارم راضی بوده باشین. نطر و پیشنهاد و یا سوالی دارین از اینجا می‌تونین با من مطرحش کنین. امیدوارم سال ۹۹ همه‌مون ۱۰۰٪ باشه!

 

 

فونت متن و تیتر آستانه