.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت متن سیاوش هزاره در ۲ وزن (+لاتین)

و بالاخره پس از دریافت پیامها و پیشنهادهای دوستداران فونتهای سیاوش برای عرضهٔ اولین فونت مناسب متن و نوشتار نخستین فونت متن سیاوش به نام هزاره در ۲ وزن عرضه شد یا داره میشه 😀 فونتهای هزاره سعی دارن که نو و متفاوت باشن و در واقع به همین دلیل هم بود که به این شاخه از طراحی فونت تا به حال وارد نشده بودم و بیشتر روی فونتهای نمایشی، درتی، خوشنویسی، چند رنگ و درتی مانور می‌دادم. اما حالا به گمانم دیگه وقتشه که با فونتهای متن هزاره آشنا بشیم!

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

طلاع از قیمت فونتها و لایسنس‌ها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

اسمش چرا هزاره شد؟ چون همون طور که می‌دونین سال ۱۳۸۸ مصادف بود با هزارمین سالگرد سرایش شاهنامه توسط ابوالقاسم فردوسی. و به طور تقریبی می‌دونیم که فردوسی حدود ۱۰ سال بعدش از دنیا رفت. بنابراین من این دو هزاره رو در هم ترکیب کردم و امروز ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ رو به عنوان هزارمین سالگرد درگذشت حکیم توس فردوسی در نظر گرفتم که به همین دلیل هم این فونتها که می‌تونن ارتباط معناداری با شاهنامه داشته باشن، هزاره نامیده شدن. فونتهای هزاره حاصل علاقهٔ شخصی من به ۲ فونت برتر و نوستالژیک فارسی یعنی نازنین و میترا هست. هنوز هم به نظرم برای فونتهای نوشتار و متن به سختی میشه رقبایی براشون پیدا کرد. در فونتهای هزاره سعی بر این بوده که زیبایی‌ها و ظرافت‌های این دو فونت در هم ادغام بشه. یک ترکیب و آمیزش خاص و متفاوت که نتیجه‌ای متفاوت از هر کدوم از اون فونتها به دست بده. از اونجا که ممکنه این تغییرات ریز و خاص به چشم غیرمسلح! قابل تشخیص نباشه، در ادامه در تصاویر می‌بینیم که چطور هر ۲ وزن فونت هزاره به طور کامل با فونتهای نازنین و میترا تفاوت دارن و در عین حال از اونها الهام گرفتن:

فروشگاه فونت سیاوش - مقایسه فونتهای هزاره و نازنین و میترا

خب حالا که از علت نامگذاری و نوع و دلیل طراحیش گفتیم، بریم سراغ تصاویری از خود فونت. یعنی فونتها! هم نسخهٔ معمولی و رگولار که بهترین انتخابه برای نوشتارهای کتاب، مجله، روزنامه و متون ریز و البته می‌تونه به بعنوان وب‌فونت استفاده بشه در سایتها و بلاگها و اپلیکیشنها و همین‌طور نسخهٔ ضخیم یا بولد که علاوه بر استفاده‌های نسخهٔ معمولی برای طراحی جلد کتاب و پوستر و لوگوتایپ و بنر و هدلاین و تیتر کاربرد داره. با داشتن این فونتها می‌تونین بارها و بارها ازشون در پروژه‌های مختلف طراحی از کوچیک تا بزرگ به کارشون بگیرین و هزاران بار ازشون استفاده کنین و مطمئن باشین که هیچ جا نمیرن و همیشه براتون می‌مونن 😉 پس اول تصاویری از نسخهٔ معمولی:

اینم ببین »»  فونت فارسی و لاتین سیاوش رویای سیاه

بله! حروف لاتین و تمام علائم و اِعرابِ عربی رو هم داره این فونت. و همین طور نسخهٔ ضخیمش که اینجا تصاویرش رو می‌بینیم:

اینم ببین »»  فونت فارسی سیاوش بالب

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
متن و نوشته‌های کوچک و ریز، کتاب، مجله، روزنامه، عناوین و تیتر‌ها، وب، پوستر، تایپوگرافی، لوگو و بنر، کلیپ و تیزر
رسمی، استاندارد، مخصوص نوشتار و متن و تیتر

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

دیدن قیمت فونتها و لایسنس‌ها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه