.....
فونت دستنویس جدید یادگار

جشنوارهٔ نوروزی: عیدی فونتی، ۳۰٪ تخفیف برای تمام فونتها و بسته‌های ویژهٔ جدید

نوررروزتون پیرررررروز! سال نو مبارک و ۳۶۵ روز آینده‌تون خوب و خوش! 😀 امسال با توجه به تجربهٔ سال گذشته تصمیم گرفتم که «جشنوارهٔ نوروزی» رو متنوع‌تر در نظر بگیرم. امیدوارم همه راضی باشن و هر وقت هم پیشنهاد و یا انتقادی داشتین می‌تونین از بخش «تماس با من» اطلاع بدین که این جوری با هم به بهتر شدن «فروشگاه فونت سیاوش» کمک کنیم. ممنون!

۱) اگه اهل از دست ندادن فرصت‌ها هستین:

بدونین و آگاه باشین که تمام فونتهای سیاوش از قدیمی تا جدید و از عادی تا «چند رنگ» تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۱۳ فروردین یعنی همون «سیزده بدر» خودمون ۳۰٪ تخفیف دارن. شما لازم نیست کد تخفیفی وارد کنین. کمپین تخفیف به طور خودکار اعمال شده:

دیدن فونتها با تخفیف ویژهٔ نوروز

۲) اگه زیاد وقت ندارین و اقتصادی فکر می‌کنین:

اون‌وقت این بسته‌ها مناسب شما هستن. بسته‌های تخفیفی و چند تایی فونتها که بر اساس ویژگی‌هاشون در نظر گرفته شده. یه بستهٔ ویژه هم در نظر گرفتم که شما به دلخواه خودتون هر ۵ فونتی که می‌خواین رو انتخاب و همه رو یک جا با ۴۰٪ تخفیف دریافت می‌کنین. چی از این بهتر؟ 😉 تو بسته‌های جدید تمام «فونتهای یکشنبه‌ای» حاضر هستن. برای استفاده از این بسته‌ها باید به سایتی که پایین لینکش رو گذاشتم برین:

بسته‌های تخفیفی ویژهٔ نوروز

اما عیدی چی شد؟

بله بله. هدیهٔ ویژهٔ نوروز. شما می‌تونین با رفتن به لینک پایین فونت «سیاوش نگین» رو که نسخهٔ ضخیم فونت «سیاوش روبی» هست، به رایگان دانلود کنین. این هم عیدی «فروشگاه فونت سیاوش» به همهٔ فونت‌دوستان:

دانلود فونت سیاوش نگین، عیدی نوروز ۹۷

امسال یه عیدی ویژه هم داشتیم و اون هم ارسال رایگان نسخهٔ جدید فونتهای چند رنگ «سیاوش رویای رنگارنگ» به خریداران قبلی این فونت بود. در به روز رسانی نوروز ۹۷، حروف لاتین هم به هر ۳ استایل این فونت اضافه شد و طبق روال فروشگاه، تمام دوستانی که قبلن به این فونت لطف داشتن نسخهٔ جدید رو تو ایمیلشون دریافت کردن.

۳ فونت فارسی و لاتین «چند رنگ» سیاوش رویای رنگارنگ

این هم شاهدش تو «هفت‌سین» فونتی ما 😀

راستی نتیجهٔ «قرعه‌کشی نوروزی» هم که مخصوص خریداران فونتهای سیاوش تو بازهٔ ۱ بهمن تا ۲۹ اسفند بود، روز ۶ فروردین اعلام می‌شه. امیدوارم پیشنهادهای نوروزی امسال خوب بوده باشه. در ادامهٔ سال هم با «فونتهای سیاوش» همراه باشین که خبرهای بسیار هیجان‌انگیزتری در پیشه! 😀

فونت متن و تیتر آستانه