.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت فارسی و لاتین سیاوش ناپیدا

اینم از دومین فونت امروز هشتم تیر ماه، روز به این دنیا اومدن بنده 😀 فونت اول «سیاوش دالی» بود و سومی هم «سیاوش دیباچه» هست. اسم فونت «سیاوش ناپیدا» هست، چون واقعن کاری کردم که واضح و مشخص نباشه. برای اینم مدتی دنبال اسم گشتم که خب رباعی خیام عزیز یادم اومد و فی‌الفور اسمش معلوم شد:

در دایرهٔ سپهر ناپیدا غور
جامی‌ست که جمله را چشانند به دور
نوبت چو به دور تو رسد آه مکن
می‌نوش به خوشدلی که دور است نه جور

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۹٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

و اما دربارهٔ خود فونت. این سیاوش ناپیدا با نقطه‌های ریزش و حروف با فاصله و -انگار- کمرنگش نمی‌خواد اصلن زیاد به چشم بیاد. به جورایی هم می‌ترسه و هم می‌ترسونه. من که باشم برای حال و هوای وهم‌آلود و ترسناک ازش استفاده می‌کنم. تایپوگرافی، پوستر، جلد کتابی و یا کاور آلبومی که زیاد دنبال تو چشم بودن‌های رایج نیست و می‌خواد حروف رو یه گوشه بذاره تو کادر تا مخاطب بیاد سراغشون و حالشون رو بپرسه. بخونه ببینه چی می‌خوان بگن. زاویه‌ها و برش‌های بین حروف و نسبت بیشتر فضای سفید می‌تونه بازی با حروف و تغییر مکان دادنشون رو راحت‌تر و طبیعی‌تر کنه. این فونت مثل «سیاوش دیباچه» که امروز معرفی کردم حروف لاتین رو هم داره و دیگه خیال همه رو راحت می‌کنه.

کمتر خوانا بودن این فونتها اتفاقن بر اساس تحقیقاتی که انجام شده به دیده شدن نوشته کمک می‌کنه. این موردی هست که من مدتهاست دارم سعی می‌کنم بگم. بررسی کردن و دیدن که اگه نوشته با یک فونت عصا قورت داده نوشته بشه، بیشتر مخاطب‌ها ازش عبور می‌کنن، چون براشون عادی شده. اما این فونت و ۳ تا فونت دیگه‌ای که گذاشتم رو سایت (البته به همراه بقیهٔ فونتهای سیاوش) می‌خوان توجه بیننده رو جلب کنن. اما مهم اینه که طراح گرافیک حرفه‌ای خودش تشخیص بده که کجا جای کدوم فونته.

طبق معمول نگاهی به حروف و اعداد و علائم و همین طور کاراکترهای لاتین و می‌ریم بعدش سراغ دانلود این فونت:

اینم ببین »»  فونت فارسی سیاوش بالب

و این هم گالری از حروف لاتین این فونت همون طور که گفته بودم:

 

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
عناوین و تیترها، جلد کتاب، پوستر و تایپوگرافی
نرم و لطیف، نمایشی و غیر رسمی، شابلونی، دارای حروف فارسی و لاتین 

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۹٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت فارسی سیاوش گَرمالَد

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه