.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونتهای فارسی و لاتین سیاوش شبدیز

خب رسیدیم به هفتهٔ دوم بهمن. دومین یکشنبه و این هم بنا به روال یکشنبه‌های فونتی تا آخر سال ۹۶، دومین فونت بعد از فونتهای خوشنویسی «سیاه‌مشق و رنگین‌مشق». اسم فونت امروز «شبدیز» هست. داستان قرعه‌کشی نوروزی رو هم که دیگه ازش خبردار شدین تا حالا.

شبدیز (به معنی شب‌رنگ و شب‌مانند) اسب سیاه‌رنگ خسرو پرویز بود که بسیار مورد علاقهٔ وی بود و گفته بود هرکس خبر مرگ شبدیز را بیاورد اعدام خواهد کرد. طبق داستانی که قدیمی‌ترین آن در شعر عربی خالد بن فیاض است، پس از مرگ شبدیز باربد شعری برای خسرو پرویز خواند و در آن به‌تلویح به این خبر اشاره کرد، خسرو پرویز این را فهمید و گریست و گفت «شبدیز مرد!» و باربد گفت «این را [=خبر مرگ شبدیز] شاه گفت» و بدین ترتیب از مرگ رهایی یافت. مشابه این داستان در منابع دیگر نیز آمده‌است.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

اطلاع از قیمت فونتها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

اما چرا شبدیز؟ برای این که وقتی که کار فونت تموم شد، ناخودآگاه با دیدن حروفش به یاد اثرات سم اسب روی زمین افتادم! و البته اینم بگم که چون نام «شبدیز» و داستانش خیلی جالب بود حتمن می‌خواستم که یه فونتی با این نام بین فونتهای «سیاوش» باشه. تازه از اینجا می‌تونین نکتهٔ اختصاص نام «باربَد» به یکی دیگه از فونتهای سیاوش رو دریابین که اون هم یکشنبه ۶ اسفند روی سایت قرار می‌گیره.

فضاهای سنگین و تکه‌تکهٔ فونت و انقطاع محسوس بین حروف، این فونت رو مناسب تیترها و تایپوگرافی‌های هنری می‌کنه. طراحی جلد کتاب و پوستر و استفاده در محصولات چاپی می‌تونه از موارد استفادهٔ این فونت باشه. با هم نگاهی به این فونت بندازیم:

اینم ببین »»  فونت‌های فارسی و لاتین «چند رنگ» سیاوش رویای رنگارنگ

همون طور که تو عنوان پست نوشتم این فونت عین همون حالت رو که در حروف فارسی داره تو لاتین هم داره. بنابراین شما می‌تونین در انتهای پست هر نسخه رو که خواستین دریافت کنین. این هم حروف لاتین:

اینم ببین »»  فونت فارسی سیاوش تیره‌گَرد

بر اساس نسخهٔ عادی فونت، یه نسخهٔ «تو خالی» هم داریم که خب اون هم حروف لاتین رو علاوه بر حروف فارسی داره:

اینم ببین »»  فونتهای خوشنویسی سیاوش سیاه‌مشق و رنگین‌مشق!

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
عناوین و تیترها، تصویرسازی، طراحی کتاب، پوستر و تایپوگرافی
سنگین و ضخیم، نمایشی و غیر رسمی

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

دیدن قیمت فونتها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت‌پلاس: فونتهایی اختصاصی و ویژه برای خریداران فونتهای سیاوش

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه