.....
فونت دستنویس جدید یادگار

۳ فونت «چند رنگ» فارسی و لاتین کیخسرو

دربارهٔ خانوادهٔ ۱۵ تایی فونت «کیخسرو» به طور مفصل تو یه پست دیگه نوشتم. چون نمی‌خواستم اینجا خیلی شلوغ بشه. اون پست رو با کلیک روی دکمهٔ پایین می‌تونین ببینین. لطفن یه نگاهی بهش بکنین. پر هست از تصویر و توضیح. اینجا اما برای دانلود فونتهای «چند رنگ» کیخسرو هست.

مراحل طراحی فونتهای کیخسرو

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

اطلاع از قیمت فونتها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

۱۵ تا برای این که ۱۲ تای دیگه فونتهای «چند رنگ» نیستن که اونا رو می‌تونین از اینجا و یا دکمه‌ای که آخر پست می‌ذارم دانلود کنین. نکتهٔ بعدی این که بقیهٔ فونتهای این سایت و فروشگاه فونت فارسی سیاوش همون طور که از اسمش پیداست، حروف لاتین ندارن. اما این ۱۲+۳ تا فونت تمام حروف و علائم پایهٔ حروف لاتین رو دارن. و سومین نکته این که فونت کیخسرو به دلیل یک ماجرای طولانی حدودن ۱۰ ساله، به طور کل یک الفبای جدید برای حروف فارسی هست و حروف رو به صورت جدا جدا می‌نویسه. اما نه همین طوری و بی‌سلیقه کنار هم انگار که کیبوردتون فاصله بندازه بین حرفها. تمام حروف به طور کلی دوباره با این نوع نگاه، ری‌دیزاین شدن.

اینم ببین »»  شب یلدا و ۱ سالگی عرضهٔ فونتها: رونمایی از sfonts.ir، بسته‌های ویژه و پیش‌نمایش آنلاین

این فونتها برای نوشتن روزنامه و کتاب و اینها (حداقل متنهای ریزشون) طراحی نشدن. اینها همون طور که تو پست «مراحل طراحی کیخسرو» مفصل نوشتم، برای کارهای گرافیکی، تایپوگرافی، پوستر، تصویرسازی و مواردی از این دست هستن که در اونها شما نه تنها نیاز به نوشتار رایج ندارین بلکه می‌خواین بدون دردسر یک فرمم مدرن از حروف فارسی و لاتین کاملا مشابه داشته باشین.

حروف فارسی و لاتین این فونتها جوری با هم هماهنگ هستن که از لحاظ ارتفاع و ضخامت و آهنگ قرارگیری حروف، کاملا شبیه به هم دیده می‌شن و مخصوصن در طراحی‌هایی که از هر دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده می‌کنین، می‌تونن مفید باشن.

فونت‌های «چند رنگ» کیخسرو ۳ تا هستن با نام‌های:

۱- گِرد

۲- تیز

۳- درخشان

این فونتهای «چند رنگ» در واقع نخستین فونتهای چند رنگ فارسی هستن که به طور کل طراحی شدن 🙂 البته بعد از اینها دومین و سومین فونتهای چند رنگ هم عرضه شدن که اونها رو هم من به علت علاقه‌م به این شاخه از فونتها طراحی کردم و می‌تونین تو همین سایت دانلودشون کنین: لینک دومین فونت «چند رنگ» فارسی و این هم سومین فونت «چند رنگ» فارسی.

اینم ببین »»  تخفیفهای پلکانی فروشگاه فونت سیاوش: فونتهای دلخواه شما با ۴۵٪ تخفیف!

فونتها در حال تایپ در ادوبی فوتوشاپ سی‌سی ۲۰۱۷:

فونت‌های «چند رنگ» یه چند سالی هست که معرفی شدن. تو این فونتها، تک تک حرفها می‌تونن صرف نظر از رنگی که شما انتخاب می‌کنین براشون، از چند لایه و رنگ مختلف تشکیل شده باشن. مثلن ٬۲ ٬۳ ۴ یا حتی ده‌ها رنگ! فونتهای «چند رنگ» فعلن تو دسکتاپ تو ادوبی فوتوشاپ سی‌سی ۲۰۱۷، ادوبی ایلوستریتور سی‌سی ۲۰۱۸، ادوبی این‌دیزاین سی‌سی ۲۰۱۹ و کوارک‌اکسپرس ۲۰۱۸ به بعد (ویندوز و مک) و اسکچ و افینیتی‌دیزاینر (از مک‌او‌اس موهاوی به بعد) رنگی کار می‌کنن. یه برنامه‌ای هم هست مخصوص نمایش و خروجی تصویری و برداری گرفتن از فونتهای چند رنگ و عنوانش هست Fontlab Pad که می‌تونین به رایگان دانلودش کنین. این هم لیست کامل برنامه‌هایی که از فونتهای «چند رنگ» پشتیبانی می‌کنن. و البته این که تنها فونتهای «چند رنگ» فارسی، فونتهای «سیاوش» هستن 😉
  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
متن‌های سایز بزرگ، وب، تایپوگرافی‌های چند رنگ به طور خودکار
جدا نویس، نمایشی و غیر رسمی، دارای حروف فارسی و لاتین

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو با هزینهٔ کمتر از نصف پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین باز هم از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونتها مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شوند و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آنهاست که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونتها هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونتها نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونتها برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

راهنمای تصویری و ویدئویی انتخاب فونتها:

راهنمای تصویری و ویدئویی انتخاب فونتها:

روی نام فونتها کلیک کنین تا تصویرش رو ببینین:

۱- کیخسرو چند رنگ گرد ۲- کیخسرو چند رنگ تیز ۳- کیخسرو چند رنگ درخشان

اینها هم ویدئوهایی از عملکرد این فونتها هنگام تایپ کردن:

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

دیدن قیمت فونتها 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ

Buy the font(s) via Pay‌Pal

دانلود ۱۲ نسخهٔ دیگر از فونت فارسی و لاتین کیخسرو دانلود فونت فارسی لایه‌ای کیخسرو نئون

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین. پیشاپیش ممنون 🙂

Read the design brief on Behance

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت «چند رنگ» سیاوش گلیچ

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه