.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت فارسی و لاتین سیاوش آپادانا

و این هم پنجمین هفته و آخرین یکشنبهٔ بهمن ۹۶. دیگه چیزی به آخر سال نمونده‌ها. ممکنه بگین آخه ماه چطور ۵ تا یکشنبه داره؟ 😀 خب داره دیگه. وقتی اولین روز ماه یکشنبه باشه میشه. فونت این هفته اسمش هست «آپادانا». یه دلیلش اینه که یادی باشه از گذشته‌های دور که ما هنوز تهران بودیم و طرفای آپادانا و سهروردی زندگی می‌کردیم. و دومیش هم خوب معلومه دیگه:

آپادانا گونه‌ای تالار ستون‌دار در ایران باستان است. بهترین نمونه‌های آپاداناها در تخت جمشید و کاخ شوش به‌جا مانده‌است.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۹٬۰۰۰ تو‌مان (فارسی)، ۶۵٬۰۰۰ تو‌مان (فارسی و لاتین) 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

بعد از فونتهای «سیاه‌مشق و رنگین‌مشق»، «شبدیز»، «سرخابی» و «ایما» حالا نوبت به «آپادانا» رسیده. این فونت ساختار مستحکم و در عین حال لطیفی داره. کاری که تو تعدادی از فونتهای دیگهٔ «سیاوش» هم انجام دادم. حروف سنگین هستن و زوایای نرم و قوس‌های منحنی دارن. این فونت برای طراحی‌های گرافیک و تایپوگرافی مخصوصن نوشتن عنوان و تیتر و طراحی جلد کتاب و مواردی مثل این به خوبی عمل می‌کنه. مثل «آپادانا» قویه و در عین حال ظریف. حروف حالت رندوم و تصادفی‌نویس خودشون رو مثل بیشتر فونتهای سیاوش حفظ می‌کنن. یعنی مثلن حالا مختلف نقطه‌های یک حرف یا فضاهای خالی‌شون همیشه یک جور نیست و باعث می‌شه که متن کمی از حالت فونت خارج بشه. راستی ماجرای قرعه‌کشی رو هم تا حالا ازش خبردار شدین دیگه، نه؟

اینم ببین »»  فونت فارسی و لاتین سیاوش رویای سیاه

این فونت حروف لاتین رو هم مشابه با همین حالات و فرم حروف فارسی داره. در ادامه بعد از دیدن تصاویر این فونت، می‌تونین هر نسخه‌ای که خواستین رو تهیه کنین:

اینم ببین »»  خط ابتکاری «سپیدخوان»؛ جایگزینی برای خط بریل نابینایان

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
عناوین و تیترها، طراحی کتاب، پوستر و تایپوگرافی
سنگین و ضخیم، نمایشی و غیر رسمی

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۹٬۰۰۰ تو‌مان (فارسی)، ۴۵٬۰۰۰ تو‌مان (فارسی و لاتین) 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت فارسی و لاتین سیاوش دیباچه

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه