.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت فارسی جدانویس سیاوش ایما

هفتهٔ چهارم بهمن و چهارمین سری از فونتهای «یکشنبه‌ای» رو با یه فونت (خیلی) متفاوت و گرافیکی ادامه می‌دیم 😀 شبیه‌ترین نمونه به این فونت از بین فونتهای «سیاوش» می‌تونه خانوادهٔ فونتهای «کیخسرو» باشه و یه کم هم اگه بخوایم کلی‌تر ببینیم فونتی که به عنوان جایگزین خط بریل طراحی کرده بودم: «سپیدخوان».

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۷٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

در این دسته از فونتها که حداقل داخل ایران هیچ نمونهٔ دیگری ازشون وجود نداره، حروف فارسی جدا جدا مثل لاتین نوشته می‌شن. یه ایده و ابتکاری هست که طرفداران خودش رو داره و به این معنی نیست که به طور کل رسم‌الخط فارسی رو قراره نابود کنیم و این طور هم نیست که دیگه همهٔ فونتها رو بذاریم کنار و فقط از همین استفاده کنیم. قبلن در این باره گفتم و نوشتم که «رسم‌الخط» و «الفبا» با «فونت» دو مفهوم و کارکرد متفاوت دارن.

این فونت اسمش «ایما» هست. تا حالا شده بخواین یه متنی رو به صورت رمزی یا معمایی بنویسین که مخاطبتون رو قلقلک بده تا بتونه کشف رمزش کنه؟ یا مثلن شاید خواسته باشین یه مونوگرام و یا لوگوتایپ داشته باشین که خاص باشه. کارت ویزیتی که متفاوت باشه و مثال‌هایی مثل این. فونت «سیاوش ایما» همون طور که از نامش پیداست، اشاره و گوشه‌چشمی به حروف فارسی داره و بعدش دیگه کار بیننده‌ست که اون رو بخونه. تو این فونت به دلیل «جدانویس» بودنش، هر حرف فارسی مثل لاتین فقط یه حالت داره. یعنی دیگه «بـ» و «ـبـ» و «ـب» و «ب» نداریم و چون اتصالی بین حروف نیست، فقط یک فرم به جای همه میاد. تو این فونت کرنینگ‌های متنوعی هم اعمال شده که حروف در فواصل درستی از هم قرار بگیرن.

اینم ببین »»  فونت فارسی سیاوش سنگستان

هم تصاویر پایین و هم توضیحاتشون و هم اونی که توش حروف فارسی رو زیر حروف فونت «ایما» نوشتم رو لطفن ببینین. پایین‌تر می‌تونین فونت رو به صورت آنلاین با یه نسخهٔ دمو تست کنین تا کامل مشخص بشه که چجوری می‌نویسه. راستی اینم اضافه کنم که این فونت به اصطلاح «ماژولار» هم هست. یعنی از یک سری بخش‌های یکسان و مشابه به هم تشکیل شده که کل حروف و فونت رو در نهایت می‌سازن: دایره، خطوط افقی، عمودی، مورب و انحناهای کوچک.

اینم ببین »»  فونتهای فارسی «چند رنگ» سیاوش رویای رنگین‌کمان

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
مونوگرام، لوگوتایپ، کارت ویزیت، تایپوگرافی، نوشته‌های معمایی و رمزی
جدانویس، نمایشی و غیر رسمی

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۷٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  رایگان: دانلود فونت فارسی سیاوش دستک

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه