.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت فارسی و لاتین سیاوش تاردیس

تو این آخرین روزهای بهمن سال ۱۳۹۸ یک فونت جدید فارسی و لاتین داریم! فونتی که در قالبهای مختلفی می‌تونه جا بگیره. هم توخالی و هم حالت شابلونی و هم نمایشی داره. اسم این فونت رو تاردیس گذاشتم! اونایی که با سریال دکتر هو آشنایی دارن حتمن می‌گن که این به همین مناسبت بوده، اما متاسفانه من موقعی که اسم رو انتخاب کردم، اصلن نمی‌دونستم تاردیس در اونجا به چه معنی هست 😀 ولی بعدش با خودم گفتم چه خوب که دو معنای مختلف همزمان از این فونت القا می‌تونه بشه به مخاطبش. تاردیس در فارسی معادل روح و شبح و فانتوم لاتین هست! من که با دیدن فرم حروف این فونت یاد اشباح افتادم، شما رو نمی‌دونم 😉

تاردیس (مخفف انگلیسی: TARDIS) یکی از رکن‌های اساسی سریال دکتر هو است. ظاهر آن شبیه به یک کیوسک تلفن پلیس می‌باشد ولی از داخل، بیشتر شباهت به یک سفینهٔ فضایی دارد.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

فونت سیاوش تاردیس ریزه‌کاری‌های جالبی داره، به فضاهای نگاتیو و پوزیتیو یا همون مثبت و منفیش نگاه کنین. نقطه‌ها و حواشی حروف با فضای تیرهٔ اطرافشون ترکیب می‌شن و یک فاز خاص و جالبی ایجاد می‌کنن. و وقتی که حالت شابلونی و تیزی‌های حروف رو هم به بهش اضافه کنیم، می‌رسیم به یک فونت نو و متفاوت که می‌تونه برای لوگو و پوستر و طراحی جلد کتاب و بنر به راحتی کار هر طراحی رو راه بندازه. خب اول یک فایل گیف از بعضی از حروف فونت ببینیم و بعد هم بریم سراغ تصاویر حروف فارسی و لاتین تاردیس:

فروشگاه فونت سیاوش - فونت فارسی و لاتین سیاوش تاردیس

اینم ببین »»  نوروز ۱۴۰۰ با ۳۰٪ تخفیف برای تمام فونتهای سیاوش، دانلود رایگان کتاب رباعی‌فونت و یک فونت اختصاصی!

یکی از مهمترین کمبودها در عرصهٔ طراحی فونتهای فارسی نبود حروف لاتین مشابه و هماهنگ با حروف فارسی هست که در بسیاری از فونتهای سیاوش این مشکل حل شده. همین طور در فونت تاردیس. نگاهی به این حروف هم بندازیم:

اینم ببین »»  Astaneh Persian Arabic Font: Super Clean and yet Sophisticated!

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
طراحی جلد کتاب، پوستر و تایپوگرافی، بنرها و تبلیغات
توخالی و شابلونی

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  مراحل طراحی ۱۵ فونت فارسی-لاتین کیخسرو با معرفی نخستین فونت «چند رنگ» فارسی

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه