.....
فونت دستنویس جدید یادگار

چاپ ۳ اثر در دومین جلد کتاب DesignAndDesign، فرانسه

این موارد از اونایین که هر وقت به یادشون میفتی یه لبخندکی بر لبانت نقش می‌بنده 🙂 این که تو سایتی که این کتاب رو هر ساله منتشر می‌کرد کارهات رو رایگان آپلود کنی و بعد با ایمیل خبردار شی که ۳ تا از کارهات پذیرفته شده و در یک کتاب نفیس و درست و حسابی با کیفیت عالی در کنار آثاری از طراحان دنیا داره چاپ می‌شه. از اون هم جالبتر این که بری بگردی دنبال بقیهٔ طراحای ایرانی و ببینی که تو تنها ایرانی تو کل اون کتاب هستی که ده‌ها هنرمند و صدها اثر توش منتشر شده.

البته بعدتر یه ایرانی دیگه هم تونست در جلدهای بعدی این کتاب حاضر باشه.

سه تا کاری که پذیرفته شد یکیش فونت سیاوش درتی بود و بعدی یکی از پوسترهای فراخوان تایپوگرافی ارمنی و آخری هم پوستری برای کتاب پوسترهای روز جهانی گرافیک که توسط نشر رسم چاپ شده بود. روی لینکها بزنین می‌تونین کارها رو ببینین.

و این هم تصویری از کتاب در زوایای مختلف:

شهاب سیاوش - چاپ ۳ اثر در دومین جلد کتاب DesignAndDesign، فرانسه

یادمه که طراحان حاضر در کتاب برای خریدنش ۵۰ درصد تخفیف داشتن و از اونجایی که از ایران نمیشه خرید از خارج کشور انجام داد مجبور شدم که تو فیسبوک از دوستایی که تو فرانسه هستن بخوام که لطف کنن خرید کنن و بعدش با نشر پاریسی هماهنگ کردم و اون دوست فیسبوکی اومد ایران و کتاب رو داد به یه دوست دیگه‌ش و اون برای من پست کرد رشت! یعنی مصائبی باید بکشیم تا یه کتاب دستمون برسه. تازه همش هم نگران بودم که الان تو گمرک ماژیک نکشن یا پاره نکنن کتاب رو. اصلن شایدم کلن نمی‌ذاشتن داخل بشه!

خلاصه پس از تمام موارد موفق کتاب زنده و صحیح و سلامت رسید و تولید با کیفیت و پر ابهتی هم بود: ۷۶۸ صفحه چهار رنگ در ابعاد ۲۱ در ۲۱ سانتی‌متر و ۲٫۴ کیلوگرم وزن 😀

 

اینم ببین »»  از جمعهٔ سیاه (Black Friday) تا یکشنبهٔ ۹۹/۹/۹ با کلی تخفیف!

فونت متن و تیتر آستانه