.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت فارسی سیاوش مَش نازنین

خب این فونت داغِ داغ هست و اسمش هم گذاشتم مَش نازنین. این مش مثل مش قاسم نیستا! 😉 این همون Mash هست که میشه درهم و برهم و یا قاطی و مخلوط و لِه خلاصه! فونتهای دیگهٔ من رو اگه دیده باشین، معمولا فرق دارن با فونتهای رایج. توی فونت مش نازنین هم سعی کردم با الهام از فونت محبوب نازنین، یه فرم مغشوش و در عین حال مستحکم از حروف فارسی درست کنم که بره تو گروه فونتهای سنگین و سیاه. فونت دیگه‌ای هم همزمان امروز با همین فونت منتشر می‌کنم که اسمش هست رویای سیاه یا بلک رویا!

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

اگه به گلیفها و نقطه‌های حروف این فونت نگاه کنین، می‌بینین که حتی نقطه‌های فرم‌های مختلف یه حرف (مثلن ش) تو موقعیت‌های مختلف، مثل هم نیستن، حروف شبیه به هم مثل خ و ج و د و ذ هم همین طور و این همون چیزیه که من سعی کردم توی فونتهام جا بندازم. رندوم و تصادفی و لحظه‌ای بودن. طوری که اگه باهاش بنویسین یه حالت دستکاری شده بودن رو القا کنه. فونتهایی که میشه برای طراحی لوگو و یا تایپوگرافی و یا در ابعاد دلخواه تو پوستر و کارهای دیگه استفاده بشه. فونتهای سیاوش ممکنه کلن به درد سایزهای خیلی ریز مثلن ۸ پوینت نخورن، ولی توی کارهای دیگه می‌تونن خودشون رو نشون بدن. من اعتقاد دارم که این فونت حتی تو وب هم برای تیترها و تایتل‌ها و هدینگ‌ها می‌تونه استفاده شه. امتحان کنین ضرر نمی‌کنین 🙂

اینم ببین »»  دانلود فونت بریل فارسی در ۴ نسخه - همراه با حروف عربی، اعراب و علائم

خب بهتره یه نگاهی به حروف این فونت و علائم و اعداد بکنیم و البته پنگرام ابداعی خودم برای حروف فارسی رو روش تست کنیم و بریم برای لینک دانلود. به گوشه‌های تیز حروف و همین طور زاویه‌هایی که بخش‌های مختلف با هم می‌سازن نگاه کنین:

پیش‌نمایش با متن دلخواه:

سه نکتهٔ مهم: فونتهای مخصوص پیش‌نمایش دمو هستن و علاوه بر لوگو و خطوط روی گلیف‌ها، فرم کلی و کیفیتشون هم پایین هست. کرنینگ و فواصل و بعضی از ویژگی‌های اپن‌تایپ هم ممکنه غیرفعال شده باشه. این بخش فقط برای آشنایی با حالت کلی فونت هست و شما با استفاده از این بخش «شرایط خرید» فونتها رو می‌پذیرین.

کلاغ فرز و چابک ظهر هر روز با صدای ضخیم و عذاب‌آورش به جستجوی یک مثقال گنج پنهان در حیاط رژه می‌رفت
  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، همراه بودن نسخهٔ وب، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
متن‌های سایز متوسط و بزرگ، وب، طراحی جلد کتاب، پوستر و تایپوگرافی
سنگین و ضخیم، نمایشی و نیمه رسمی

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۴ فرمت woff ،ttf ،otf و woff2 و با هزینهٔ کمتر از یه نصفه پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین که از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونت مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شود و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آن است که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونت هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونت نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونت برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین.. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  فونت فارسی و لاتین سیاوش رویای سنگین

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

فونت متن و تیتر آستانه