.....
فونت دستنویس جدید یادگار

فونت «چند رنگ» و چند زبانه سیاوش پیکسلان

خب به ۴ شهریور رسیدیم که جشن شهریورگانه و به این مناسبت بعد از مدتها یک فونت «چند رنگ» داریم. اونم نه هر فونتی! یک فونت «چند رنگ» خاص که علاوه بر فارسی و انگلیسی از ۵۵۷ تا زبان دیگه پشتیبانی می‌کنه! یک فونت عظیم با حدود ۸۳۰۰ گلیف که از زبانهای اروپایی تا خاورمیانه و آسیای شرقی و آفریقایی همه رو در برمی‌گیره!

شهریورگان یا آذر جشن از جملهٔ جشن‌های دوازدگانهٔ سال ایران باستان بوده‌است و از شمار جشن‌های آتش بوده‌است. روز چهارم از هر ماه به نام شهریور می‌باشد و چهارم ماه شهریور جشن شهریورگان می‌باشد. امروزه زرتشتیان این جشن را به عنوان روز پدر در نظر می‌گیرند.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۵۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

«سیاوش پیکسلان» با این گسترهٔ وسیع زبانی، یک فونت پیکسلی بر مبنای پیکسل‌آرت و علاوه بر همهٔ اینها یک فونت «چند رنگ» هم هست که از چند لایه با رنگهای قرمز، سبز، آبی، زرد و سیاه تشکیل شده. وقتی که روی حروف این فونت متمرکز بشیم، می‌تونین به ظرافت و لایه‌بندی خاصش پی ببریم. یک فونت فانتزی و خاص برای تایپوگرافی، طراحی پوستر و بنر و دیگر پروژه‌های گرافیکی شما. تصاویر فونت پیسکلان رو همین حالا ببینین و اون رو به مجموعهٔ فونتهاتون اضافه کنین:

اینم ببین »»  جشنوارهٔ نوروزی ۹۹: اولین فونتهای متن و تیتر سیاوش، ۴۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف با اشتراکهای برنزی، نقره‌ای و طلایی + دانلود رایگان تقویم تایپوگرافیک ۱۳۹۹

همون‌طور که گفتیم این فونت از مجموعهٔ وسیعی از زبانها و الفباها پشتیبانی می‌کنه. در پایین تعدادی از این کاراکترها رو می‌بینیم:

حالا حروف فارسی و لاتین رو در اندازهٔ خیلی بزرگ و از نزدیک ببینیم که جزئیاتشون بهتر مشخص بشه:

  • مزایای خرید:
  • موارد استفادهٔ پیشنهادی:
  • ویژگی‌های فونت:
دریافت رایگان نسخه‌های به روز شدهٔ فونت برای همیشه، تخفیف برای تمام خریدهای بعدی
متن‌های سایز بزرگ، تایپوگرافی‌های چند رنگ به طور خودکار، ایجاد فرمهای پیکسلی در صدها زبان
نمایشی و غیر رسمی، با الهام از پیکسل‌آرت

اگه داخل ایران هستین، می‌تونین این فونت رو در ۲ فرمت ttf و otf با هزینهٔ کمتر از نصف پیتزا بخرین 🙂 اگه خارج از کشور هستین و هنوز کارت بانکی ایرانی دارین باز هم از همین راه می‌شه، ولی اگه ندارین، به آخر پست برین و با کارت اعتباری بانکهای خارجی و یا پی‌پل خرید کنین. البته توجه داشته باشین که باز هم تغییر نام و عنوان و دست بردن در حروف و گلیف‌ها و خلاصه هر گونه دخل و تصرفی تنها با اجازه‌‌ٔ من امکان‌پذیر هست. ممنون 🙂

شرایط خرید:

شرایط خرید:

این فونتها مشمول قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان می‌شوند و خریدار تنها در حالتی به طور قانونی مجاز به استفاده از آنهاست که فایل فونت را از دامنهٔ shahabsiavash.com و یا sfonts.ir خریداری کرده باشد. این استفاده شامل هر گونه بهره بردن و به کارگیری اعم از امور شخصی کاملا رایگان و یا تجاری‌ست.

برای استفاده از این فونتها هر کاربر نیاز به خرید جداگانهٔ یک نسخه دارد و بنابراین کپی و قرار دادن بر روی بلاگ، سایت، انجمن، کانال تلگرام و مانند آن برای دانلود دیگران ممنوع است. همچنین هر گونه الهام گرفتن، پیاده‌سازی، تبدیل و اجرای نسخهٔ مشابه بر اساس نسخهٔ اصلی یا نسخه‌های دمو و یا تصاویر فونتها نیاز به اجازهٔ طراح دارد. تمام حقوق مادی و معنوی فونتها برای طراح آن (شهاب سیاوش) محفوظ است و شما با بازدید از این صفحه و دیدن تصاویر و نیز خرید نسخهٔ اصلی و یا استفاده از نسخه‌های دموی هر فونت تمام این شرایط را می‌پذیرید.

برای خرید فونت(ها)، کافیه مبلغ نوشته شده رو به شماره پایین، کارت به کارت کنین:

۳۸٬۰۰۰ تو‌مان 6219861910322493 پشتیانی در واتساپ Buy the font(s) via Pay‌Pal

لطفن در صورت خرید، به هیچ عنوان فایل فونت رو برای دوستاتون نفرستین و یا در بلاگ، سایت‌های دانلود و یا انجمن‌ها آپلود و عرضه نکنین. اگر احساس کردین که دیگران هم ممکنه بخوان این فونت رو داشته باشن، می‌تونین لینک این صفحه رو باهاشون به اشتراک بذارین. پیشاپیش ممنون 🙂

این هم کانال تلگرام برای مطلع شدن از فونتهای جدید و تخفیف‌ها.

اینم ببین »»  ۱۲ فونت فارسی و لاتین کیخسرو - نخستین فونت جدانویس فارسی

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

اگه ایران نیستین : If you don't live in Iran

If you don’t live in Iran and don’t have an Iranian bank credit card, you can buy the font(s) by contacting me:

Email me

 

فونت متن و تیتر آستانه